REGULAMIN
Nazywam się Ewelina Gorzewska i jestem właścicielką strony internetowej oraz sklepu internetowego dostępnych pod adresem https://strefyrozwoju.pl/.
Możesz się ze mną skontaktować mailowo: ewelina.gorzewska@gmail.com lub telefonicznie: 730 176 803.
Aby korzystać ze Strony i Sklepu musisz mieć dostęp do Internetu oraz sprzętu i oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron internetowych, a także aktywne konto poczty e-mail.
W tym dokumencie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twojej aktywności na Stronie oraz Twoich zakupów, w szczególności te najbardziej interesujące – dotyczące dostarczenia Produktu, zwrotów i reklamacji.
Jeżeli w dokumencie piszę:
“ja” – oznacza to Sprzedawcę,
“Ty” – oznacza to Kupującego lub osobę korzystającą ze Strony.
Wyjaśnienia pojęć pisanych wielką literą znajdziesz w słowniku na końcu tego dokumentu.
I. Jak możesz zrobić zakupy w Sklepie?
- W Sklepie możesz kupić treści cyfrowe oraz usługi, które będę dalej w tym dokumencie nazywać łącznie Produktami.
- Jeśli chcesz zrobić zakupy w moim Sklepie musisz:
- mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat; w innym wypadku Umowę musi zawrzeć Twój opiekun prawny,
- mieszkać w Polsce – jeżeli mieszkasz w innym kraju skontaktuj się ze mną e-mailowo lub telefonicznie zanim kupisz Produkt w Sklepie.
- Jak zamówisz, opłacisz i otrzymasz Produkt?
- Jeśli chcesz złożyć zamówienie w Sklepie:
- dodaj wybrane Produkty do koszyka,
- wybierz jeden z dostępnych sposobów płatności,
- podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania (dane obowiązkowe oznaczone są gwiazdką (*)),
- potwierdź, że akceptujesz Regulamin oraz że znasz zasady przetwarzania Twoich danych osobowych (zaznacz odpowiednie pole),
- potwierdź, że wyrażasz zgodę na dostarczenie zamówionej treści cyfrowej/wykonanie zamówionej usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy (zaznacz odpowiednie pole).
- Po otrzymaniu Twojego zamówienia wyślę do Ciebie e-mail z potwierdzeniem, że zostało ono przyjęte. W momencie, kiedy dostaniesz tę wiadomość, zostanie zawarta między nami Umowa. Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa. Jedną stroną Umowy jesteś Ty (czyli Kupujący), a drugą ja (czyli Sprzedawca).
- Za złożone zamówienie zapłacisz za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych.
- Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz w formularzu zamówienia odpowiednią opcję. Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia.
- W opisie każdego Produktu znajdziesz informację o:
- okresie, przez jaki możesz korzystać z Produktu,
- wymaganiach technicznych niezbędnych do korzystania z Produktu,
- zasadach korzystania z Produktu.
III. Jak możesz zrezygnować z zakupu?
- Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta, możesz zrezygnować z zakupu treści cyfrowej lub usługi, dokonanego w sklepie internetowym, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy, tj. od momentu, kiedy otrzymasz wiadomość o przyjęciu zamówienia.
- O swojej decyzji o rezygnacji powinieneś poinformować mnie przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z zakupu produktu”). Oświadczenie możesz przesłać e-mailem. Nie musisz uzasadniać swojej decyzji. Możesz skorzystać z wzoru formularza umieszczonego w załączniku do Regulaminu.
- Jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz mnie, że wyrażasz zgodę na dostarczenie zamówionej treści cyfrowej/wykonanie zamówionej usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy (zaznaczysz odpowiednie pole), utracisz prawo rezygnacji:
- z treści cyfrowej – zawsze,
- z usługi – kiedy umowa zostanie wykonana w całości; jeżeli umowa nie zostanie wykonana w całości, możesz zrezygnować, ale zapłacisz za tę część usługi, która została wykonana przed odstąpieniem.
IV. Jak możesz złożyć reklamację?
- Zgodnie z przepisami mam jako Sprzedawca obowiązek dostarczenia Ci Produktów zgodnych z Umową.
- Jestem odpowiedzialna tylko za te braki zgodności Produktu z Umową, które istniały w chwili jego dostarczenia i ujawniły się w ciągu 2 (dwóch) lat od tej chwili.
- W razie niezgodności Produktu z Umową możesz skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Poniżej wskażę Ci jedynie ogólne informacje o Twoich uprawnieniach wynikających z ww. przepisów.
- Jeżeli uznasz, że zakupiony Produkt jest niezgodny z Umową możesz złożyć reklamację i wskazać jedno z żądań opisanych poniżej.
- W pierwszej kolejności w ramach reklamacji możesz zażądać, abym doprowadziła Produkt do zgodności z Umową. Mogę nie zgodzić się na Twoje żądanie tylko jeżeli jego spełnienie byłoby niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
- W określonych w ustawie sytuacjach możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy.
- Reklamację możesz przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
- Jeżeli składasz reklamację, zamieść w jej treści poniższe informacje, które pozwolą na jej sprawne rozpatrzenie:
- imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail,
- opis problemu,
- czego oczekujesz w związku z reklamacją.
- W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, poproszę Cię o jej uzupełnienie.
- Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania lub uzupełnienia.
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, możesz skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
- pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Opisane w niniejszym rozdziale IV zasady obowiązują jedynie, gdy dokonujesz zakupu jako Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą (prowadzisz działalność gospodarczą), zasady opisane w rozdziale IV nie mają zastosowania. W takim przypadku rękojmia zostaje wyłączona.
- W jaki sposób możesz korzystać z Produktów i ze Sklepu?
- Wszystkie Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią moją własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej.
- W chwili dostarczenia Produktu udzielam Ci Licencji czyli uprawnienia do korzystania z tego Produktu na całym świecie na zasadzie niewyłącznej (mogę udzielić Licencji też innym osobom) i nieprzenaszalnej (Ty nie możesz udzielać Licencji innym osobom).
- Licencja jest ważna przez czas trwania udzielonego Ci dostępu do Produktu.
- W ramach Licencji możesz korzystać z Produktu jedynie na własne potrzeby, w szczególności możesz:
- odtwarzać Produkt lub wybrane treści na swoim urządzeniu (komputerze, tablecie, telefonie),
- wydrukować wybrane treści na własne potrzeby.
- W ramach Licencji nie możesz:
- udostępniać Produktu lub jego części osobom trzecim,
- publikować Produktu lub jego części, niezależnie od formy publikacji,
- kopiować, powielać, rozpowszechniać Produktu lub jego części na potrzeby inne, niż własny użytek,
- tworzyć na podstawie Produktu lub jego części innych produktów, które następnie będziesz sprzedawać dalej.
WARSZTATY
- Jak możesz korzystać z treści udostępnianych nieodpłatnie?
- Na Stronie świadczę nieodpłatnie następujące usługi:
- blog,
- newsletter,
- formularz kontaktowy.
- Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek ze wskazanych powyżej usług, zawieramy umowę dotyczącą świadczenia tej usługi.
- Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych przeze mnie nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (klikniesz w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
- Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymuję dostęp do Twoich danych osobowych podanych podczas zapisu.
- Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
- Możesz nieodpłatnie korzystać z treści udostępnionych na blogu. Wszelkie treści, które udostępniam na Stronie są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią moją własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej. Bez mojej zgody nie możesz ich na przykład kopiować, publikować czy modyfikować.
VII. Na jakich zasadach umieszczam na Stronie opinie?
- Opinie na temat produktów lub usług, które znajdują się na Stronie pochodzą od Kupujących.
- Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie.
- Wszystkie opinie otrzymuję e-mailowo. Zawsze sprawdzam czy adres e-mail nadawcy jest faktycznie adresem e-mail Kupującego.
- Nie płacę za wystawienie opinii.
- Sama decyduję, które opinie zostają opublikowane na Stronie.
- Kupujący i osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać mi mailowo wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
VIII. Co jeszcze warto wiedzieć?
- Nie możesz korzystać ze Sklepu i ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tym dokumentem.
- Zasady przetwarzania Twoich danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane przeze mnie w Polityce Prywatności.
- Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony i Sklepu możesz mi zgłaszać mailowo.
- Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia XXXX.
- Pojęcia pisane wielką literą mają następujące znaczenie:
- Sprzedawca – Ewelina Gorzewska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewelina Gorzewska Strefy Rozwoju, adres: ul. Sąsiedzka 32 lok. 2, 93-330 Łódź, NIP 8272173109, REGON 526202771,
- Kupujący – osoba, która korzysta z usług i funkcjonalności Strony, w szczególności dokonuje zakupów za pośrednictwem Sklepu,
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG),
- Strona – serwis internetowy dostępny pod adresem: https://strefyrozwoju.pl/,
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://strefyrozwoju.pl/,
- Umowa – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupujących na warunkach ustalonych w Regulaminie, dotycząca dostarczenia treści cyfrowych lub usług,
- Regulamin – ten dokument.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat [nazwa przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy]
Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostarczenia następujących treści cyfrowych/ świadczenia następujących usług: ……………………………………
Data zawarcia umowy: …………………………
Imię i nazwisko konsumenta: ……………………..
Adres konsumenta: ………………………..
Adres e-mail: ……………………………..
Data i podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)